Fredag igen !

2011-04-08 @ 19:41:15
Kategori Bilder  //  Kommentarer (0)
härliga fredag.
Har slingat håret igen. När jag höll på som bäst så gick strömme
för det blåste som F ute. Så jag stod där med blekning i huvudet och inget vatten
alls. Strömmen var borta i typ en halvtimme, sen kom den tillbaka och jag hann duscha haha.
Kul om jag inte hade kunant skölja ur håret, det hade väl trillat av tillslut :P

Jobbat tisdag och onsdag på samma ställe. Helt ok att få göra något!
Igår blev det inget jobb, så jag åkte in till stan en sväng och träffade Josse o Tina, tog en fika på
Coffehouse och gick en sväng i affärerna. Mys :)


tjejkvällen på materialmännen var också himla trevlig faktiskt. Ändrade planer stod det i tidningen
Jay Smith och Minnah från Idol skulle komma istället för Matte o Willy, NICE säger jag!
dom va skitbra! :)




Ikväll blir det tacosmys och säkert nån film.
Imon - eventuellt grillfest? :) skoj.



KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback