fullt ös medvetslös

2011-04-26 @ 16:13:01
Kategori Allmänt  //  Kommentarer (0)
idag skiner solen gutt, och det är varmare ute än inne, så vi får ha ytterdörrarna öppna. Så ska det va!!
sommaren är på G <3

idag var jag duktig och tog en promenad, sen körde lite styrka när jag kom hem.
sen har jag dammsugat överallt, och även städat lite i garderoben.
så idag har det vart fullt upp. tills nu haha. helt slut.
ska grilla ikväll, mums.


påskhelgen var bra. Åkte hem till Mönsterås i lördags. låg och stekte heeela dan ,
sen blev det grillning och partaj hos grannen. hade mycket roligt! :D
sen söndagen var man väl lite bakis och låg mest i solen :P
påskmiddag med familjen igår, sen tillbaka hem till oss igen.
trevlig helg med andra ord :)

och det händer faktiskt lite saker denna vecka, vilket alltid är trevligt.
banken på onsdag, och på torsdag-fredag blir det Tyskland!!
handla lite gutt att dricka.
sen är det valborgsfirande som gäller hos släkten! Poolparty! ska bli riktigt skoj hoppas jag.


have a nice day in the sun! :)

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback