ny vecka igen

2011-04-04 @ 10:33:17
Kategori Allmänt  //  Kommentarer (0)
jaha då var det dags för ny vecka igen .
inte så mycket planerat, vet ju inte om jag kommer få nåt jobb! ingen som ringer ju,
inga folk är väl sjuka så jag får hoppa in.

JO på onsdag ska man in till stan med mamma, ska på tjejkväll på materialmännen!
haha. Willy och Matte från bygglov kommer tydligen dit, och då anmälde mamma oss
vet inte vad som kommer hända men det blir nog skoj! :)

helgen var bra, kalmar hela fredag. skulle ju köpa ny säng men icke.
vi kom dit, såg att det var halva priset på just den säng jag skulle ha för den skulle utgå,
Skitbra - tänkte jag, men såklart var den slut .. typiskt :P
men hittade lite annat smått o gott.
lite linnen, bh, trosor, kofta o ännu mer linnen :D haha.
t.om. stefan shoppade loss. två bar byxor o en skjorta ! det ni.

lördagen blev det lite fest. alltid lika trevligt :)

och igår hade vi mamma, pappa och syster på besök.
planerade lite för vad som ska inhandlas för byggmaterial osv. så kan pappa komma o hjälpa oss
så vi blir någorlunda klara här i huset!  :P sen blir det nog att lägga upp det till försäljning.

Over and out.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback