första boxen

2011-12-16 @ 14:00:31
Kategori Smink/Hår/Skönhet  //  Kommentarer (1)
Wuhu fick ett roligt paket i brevlådan idag. Mitt första glossyboxpaket med produkter som jag ska testa och recensera!
alltid roligt att få paket, extra roligt när man är sjuk. Något positivt iallafall! :D

----------------
facial-wash och facial-cream från Luxsit , Lipplumper från Duwop, parfym "Chloe", två oljor från Morrocanoil, handkräm och fotkräm från l'Occitaine.
fick även med två godbitar från NK för att detta var mitt första paket. Lyxiga Chokladpraliner! mums.



kan säga på en gång att parfymen faktiskt luktar gott. Tantvarning i början men nu har den lagt sig lite och luktar betydligt godare! :) handkrämen är riktigt härlig också. Lipplumpern vet jag inte, den sticks inte lika mycket som andra märken jag testat, känns inte som den verkar då. Men fin ändå!

KOMMENTARER
Postat av: Zandra - sminkblogg

Hej bruden! Såg att du undrade vad jag använde för kamera förr. Jag svarade i bloggen! Jag säljer en Canon S5IS som är ny som jag inte använt om du är intresserad. Står om den här: http://www.dpreview.com/reviews/canons5is/

Jag säljer den för 3.000 mest för att jag vill bli av med den då jag har min nya :) Alla bilder i den här bloggen är tagna med den kameran jag säljer: http://makeupmylack.blogg.se/



Maila om du har något intresse :) Kram Zandra

2011-12-23 @ 18:29:33
URL: http://zandrassmink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback