BLOPPIS - högklackat :D

2011-07-22 @ 18:42:19
Kategori Allmänt  //  Kommentarer (0)
gick igenom min garderob och hittade lite skor som jag inte använder. tänkte det va likabra att försöka sälja dom, för dom är för fina för att slängas! :) hehe.

ALLA ÄR STORLEK 38!

150:- för allihopa.
50:- par



Lackliknande skor, Märke - Savita, från skokällaren tror jag. 10 cm klack. Bara provade.






Gladiatorheels med nitar från DinSko. 9 cm klack. använda en danskväll men det syns inget under.






Stövletter/skoletter från DinSko. också 10 cm klack. Bara provade.






Ursöta pumps. Dom är lite glittriga det syns inte så bra på bilderna. 8,5 cm klack. Bara provade.

------------------
Ursäkta mina fula myggätna ben haha. Inget att göra åt! :P

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback