its a beautiful day

2011-05-11 @ 09:09:14
Kategori Allmänt  //  Kommentarer (0)
jag är verkligen sämst på att blogga men jag vet aldrig vad jag ska skriva om. haha!

sitter här i min morgonrock, gick nyss upp. ska bege mig till duschen tänkte jag!
sen käka lite frukost, sen vete fan. får se vad dagen har att erbjuda.
kanske sätta lite fler lister? har varit duktiga de här dagarna och arbetat lite. har målat tak, dörr och satt upp
golvlister i den lilla hallen. så den blir klar nångång :)
sen är det bara att fortsätta uppe på övervåningen. mycket som ska göras, men ändå inte. det är mycket
smågrejer som ska göras som man egentligen inte tänker på, men som ger mer helhet sen, eller hur man ska förklara haha :P


33 dagar kvar till Norge-resan. Längtar! <3

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback