Now I'm addicted to your love, I can't deny it

2012-12-19 @ 11:26:00
Kategori Allmänt  //  Kommentarer (0)
igår minsann fick jag 2 glossybox! beställde den härliga nyårsboxen som en julklapp till mig själv :)
var båpde som julafton och min födelsedag på samma gång, vilken lyx.
gillade verkligen produkterna som var med denna gång!
 
 
den "vanliga" decemberboxen
 
Innehåll:
1. LA SULTANE DE SABA Ginger green tea body lotion. 269 kr
2. ANATOMICALS hot and fiery B-Movie body cleanser. doftar COLA! Underbart! :D 79kr
3. SO SUSAN Micronized 8-hour eyeshadow palette. 3 nyanser av brunt. 129kr
4. ZOYA Nailpolish. längtar tills jag ska testa detta! Nyårslack kanske? 149kr
5. KISS NAILS imPRESS manicure. använder sällan lösnaglar men ska bli kul att testa! 100-120 kr
 
 
 
 
den lite lyxigare nyårsboxen!
 
Innehåll:
1. BM BEAUTY lash thickening mascara. 179kr
2. KRYOLAN PROFESSIONAL MAKE-UP lipgloss. Trodde bara kryolan gjorde teatersmink men så var det inte. ska bli trevligt att testa detta blodröda lipgloss! 139
3. NAILS INC. nailpolish. Den enda färgen jag inte äger, så det passade sig bra! 149kr
4. NYX COSMETICS One night in Morocco. Smokey eye palette. 390kr
5. MODELco Cheek+Lip-tint - Rosy red. 155

Och så fick man med en guld-necessär! perfekt att ha med sig i party-väskan :)
 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback